fredag 8. oktober 2010

Gardiner

Liv med den flotte bloggen Livs Lyst har gitt en utfordring i dag om å vise gardinene våres.
Hun ønsker tips til gardiner i "gammelt" interiør.
Huset vi bor i er helt nytt, men stilen er nok litt "gammel", så de fleste gardinen våres burde passe inn.


Gardinene i stuen vår.
Både gardinene og gardin stengene er kjøpt på Kid.


Valget stod mellom disse og noen helt hvite. Jeg liker litt kontraster og ikke alt helt hvitt.


På soverommet har vi helt hvite gardiner fra Jeanne d'Arc Living.
Knyteopppheng med blonder.
Kanskje ikke så prktisk med helt hvite gardiner på soverommet, men samtidig er det herlig å våkne til at sollyset strømmer inn.


Blondekant nederst også.


Hobbyrommet mitt har et stort vindu og et litt mindre. Det største har vanlige gardiner.
Disse har nok mange sett i nettbutikker. Ganske vanlige, men jeg liker de godt med blonder og monogram.



Liftgardinen som henger på det minste vinduet.


Og til slutt spisestuen med liftgardiner i lin med heklet kant.



Kjøkkenet vårt har ikke fått gardiner enda. Det har et vindu som er så stort at jeg har vanskelig for å finne noe som passer. Ønsker meg noe lignende som i spisestuen, da det er en sittebenk under vinduet. Må nok sikkert fram med symaskinen.

Ønsker alle en flott helg :)

5 kommentarer:

  1. Så utrolig fine gardinger dere har :) Drømme drømme.. Har litt lyst på nye jeg også, men får heller kanskje pynte litt på dem vi har. (om vi noen gang får dem opp igjen da, holder fortsatt på å male lister i stuen,hihi;))

    Kos deg i helgen :)

    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for flotte tips! Jeg likte det jeg så ;O)
    Veldig koselig med slike knyte-oppheng da... hm...!

    Tusen takk og ha en fin helg!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. hei.
    nydelige gardiner du har overalt,
    de jdl gardinene har jeg i stua sammen med kappen fra dem.
    ønsker deg en herlig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. For noen flotte gardiner!!

    Kjempeherlig blogg du har! La meg også straks til som følger ;)

    Og NYDELIGE kirkestaker under her!!! Den store du har i spisestuen var bare sykt fin!!

    Ha ei god helg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. ÅH:) Så fine gardiner du har:) Kjempebra!

    Klem:)

    SvarSlett