torsdag 14. februar 2013

Litt nytt til stuen

Jeg har leitet lenge etter en ny stol til stuen, etter det ble hull i den gamle vi hadde. Nå var den ikke så gammel den vi hadde før, bare et par år gammel før det ble hull i den.
I nettbutikken Den franske landstil fant jeg denne stolen, og nå er den endelig kommet.
 Synes den er fin, litt anerledes og noe som ikke alle har.
Den var desverre ikke verdens beste stol å sitte i, litt hard liksom. Men kanskje den blir mykere etter en tids bruk, håper det.
 Det blir bare litt nærbilder av stolen i dag, resten av stuen er langt fra ryddig :)
 
Ønsker alle en fin dag.


5 kommentarer:

  1. Hei :-)
    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
    Så mye fint du lager, nydelige bilder og nydelig stil du har!
    Her må jeg titte mer :-)
    La deg til i listen min!

    Ha en fin kveld videre
    Klem Wenche

    SvarSlett
  2. Heisann! og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Den stolen er den nydeligste jeg har sett!! Rååå lekker var den:)
    La meg til her hos deg, så kan jeg følge deg videre på ferden:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. For ein nydelig stol! Såg ut som den passa veldig godt inn i stua di og interiøret! Likte såå godt bloggen din. Alt det fine du lager og stilen, vil gjerne lese meir!

    Ønsker deg ein fin start på ei ny veka!
    Klem

    SvarSlett
  4. Åh...den var råfin!!!:) Heldige deg:)!Gjør ikke noe om den ikke er god når den er så fin:)! Ønsker deg en flott dag:)!god klem:)

    SvarSlett
  5. Det var nydelig fasong på den! Håper den blir mykere når du har brukt den litt da, ellers kan det jo også hende at du venner deg til at den er litt hard og at du liker det bedre etterhvert??

    SvarSlett